Informatie nieuwe ouders
Informatie-ochtenden geïnteresseerden

Kom kennismaken!

Op onze school zitten ongeveer 220 leerlingen in het schooljaar 2023-2024. We hebben momenteel plaats in groep 1, 2, 3, 4, en 5.

Op onze website kunt u al veel informatie vinden, maar u bent ook van harte welkom bij onze informatiebijeenkomsten. Het hele jaar door bent u van harte welkom om een kijkje te komen nemen. Op verschillende momenten in het jaar staan wij klaar om u kennis te laten maken met de kinderen, de school en het team. Tijdens deze bijeenkomsten vertelt de directeur over de school, Kanjertraining, Thematisch werken, spelend leren, portfolio's en nog veel meer. Daarna is er een rondleiding om te kunnen zien en horen hoe het op onze school is en om de sfeer te kunnen proeven en voelen!

​Voor schooljaar 2023 – 2024 zijn nog de volgende data gepland:

17 april 2024

22 mei 2024

26 juni 2024

Alle bijeenkomsten zijn van 08:30 tot ongeveer 09:30 uur.

Mochten bovenstaande dagen en tijden niet uitkomen, laat het ons dan ook weten. Dan kijken we naar een ander geschikt moment.

Wilt u hieraan deelnemen, stuur dan een mailtje naar Mirjam: directeur@obscorantijn.nl