Geen stepjes en fietsjes in de school

Zondag 9 mei 2021

Beste ouder, verzorger,

Hopelijk hebben alle kinderen kunnen genieten van hun vakantie. Morgen mogen we allemaal weer (gezond) naar school.

We willen vanaf morgen geen stepjes of fietsjes meer in de school. Onder andere ivm de vluchtroutes tijdens calamiteiten. Mocht uw kind graag met een stepje of fietsje naar school komen dan verzoeken we om die om op straat op slot te zetten of in de fietsenstalling bij de gymzaal. Ook daar is een slot raadzaam omdat de toegang soms even open staat. Wij zijn als school niet aansprakelijk voor de stepjes of fietsjes, die daar neergezet worden.

Dan nog even een herinnering: mocht uw kind verkoudheidsklachten of koorts of iets dergelijks hebben, laat uw kind thuis en laat het testen. We hopen, dat we de komende tijd zo min mogelijk klassen in quarantaine hoeven te laten gaan.

Met vriendelijke groet,

Mirjam Roozendaal