Kerstdiner

Donderdag 9 december 2021

Het einde van het jaar is weer in zicht en dat vieren we op school met een gezellige kerstviering.  Dit vindt plaats op donderdag 16 december

Aangezien de ouders de school niet in mogen stellen wij voor dat de klassenouders de gerechtenverdeling onderling regelen. Het is overigens genoeg om voor 7 kinderen iets te bereiden, iedereen neemt immers iets mee! We zouden graag een variatie zien aan (gezonde) gerechten. Ook dit jaar nemen de kinderen hun eigen bord, mok en bestek mee. Dit kan in een plastic zak (en voorzien van naam) ingeleverd worden bij de groepsleerkracht. Na het eten wordt alles weer (vies) mee naar huis genomen. Het brengen van het eigen serviesgoed kan vanaf maandag 13 december.

Er is mogelijk een kerstkoor dat vanuit Aslan wordt begeleid. Het koor staat bij binnenkomst buiten op het plein en verwelkomt de kinderen.

Programma donderdag 16 december:

17:00 Leerlingen mogen naar binnen.

17:10 Kinderen eten in hun eigen klas.

18:15 De school loopt leeg.

We verheugen ons op een sfeervol samenzijn!