Uitnodiging: live interview met Marjolein Moorman

Woensdag 2 maart 2022

UITNODIGING

Lerarentekort, corona-achterstanden en de loting en matching bij de overstap naar het voortgezet onderwijs. Belangrijke en actuele onderwerpen in het Amsterdamse onderwijs.

Aanstaande donderdagavond vindt in het kader van de gemeenteraadsverkiezingen een live-interview plaats met onderwijswethouder Marjolein Moorman. Als belangenbehartiger van ouders en leerlingen in het Amsterdamse onderwijs bevraagt OCO de wethouder over haar onderwijsbeleid de afgelopen collegeperiode. Het programma bestaat uit drie delen:

1) Wat doet de onderwijswethouder precies?

2) Hoe is de wethouder omgegaan met gevoelige dossiers zoals de loting, zeer zwakke scholen, het conflict rond het Haga Lyceum, of leerlingen die in de knel komen met problemen rond passend onderwijs?

3) Wat heeft de wethouder gedaan om de kansen van leerlingen te vergroten en hoe heeft de wethouder gereageerd op het lerarentekort en de achterstanden die zijn ontstaan door corona?

Bij het live-interview in het Calvijn College in Nieuw-West (naast station Lelylaan) zijn ouders welkom en in gelegenheid om vragen te stellen. Toegang is gratis, aanmelden verplicht.

Komt u ook? Toeganig is gratis, reserveren verplicht. Aanmelden kan via: https://www.onderwijsconsument.nl/3-maart-live-interview-met-onderwijswethouder-moorman-voor-terugblik-op-haar-onderwijsbeleid/