Bericht van de OR

Maandag 21 maart 2022

Beste ouders van de Corantijnschool,

Gelukkig zijn de corona-maatregelen zo goed als opgeheven dus de Ouderraad is direct met school aan de slag gegaan om weer als vanouds leuke, leerzame en gezellige activiteiten te plannen voor de kinderen en ouders.

Wij willen iedereen graag op de hoogte brengen wat er tot nu toe besproken is. Het zou natuurlijk heel fijn zijn als er veel ouders komen helpen, dan komt de oude Corantijnspirit snel weer op gang!

Hieronder een (voorlopig) overzicht:

- 16 maart koffie-inloopochtend op het schoolplein of bij slecht weer in ‘t Hart

- 22 april Koningsspelen met sponsorloop voor KiKa

- 16 t/m 19 mei de Avondvierdaagse

- 29 juni Kolder op het plein

- 24 juni Ouderfeest

Dan zijn wij nog op zoek naar een passende datum om met elkaar Iftar te vieren in april, meer koffie-inloopochtenden en Ouders Ontmoeten Ouders op de vrijdagmiddag. Er komt een tweede schoolreisje en wij willen de kinderen verrassen met de "reptielenman" of "roofvogel-man". Ook wordt de bibliotheek weer aangepakt.

Wilt u de ouderbijdrage met spoed betalen als u dat nog nieit heeft gedaan?