Hulp nodig bij Kolder op het plein

Maandag 30 mei 2022

Lieve ouders en verzorgers,

Eindelijk na 2 jaar mogen we weer een Kolder op het Plein organiseren! Dit jaar op woensdag 29 juni. Voor de “nieuwe ouders”, het is een middag met heel veel leuke activiteiten en spellen inclusief een Halal barbecue op het schoolplein voor onze school, maar ook voor alle kinderen uit de buurt. Dit festijn wordt georganiseerd door de ouderraad van de Corantijn. Maar we kunnen het niet alleen! We hebben 29 juni de hele dag vrijwilligers nodig voor het op- en afbouwen en begeleiden van de activiteiten. Dat kan voor de hele dag (dat zou super zijn!!) maar ook voor een paar uur. Alle hulp is heel erg welkom en zelfs noodzakelijk om dit allemaal te kunnen uitvoeren! Voor vragen of aanmelden kan je bellen/appen/mailen naar: Shinny van Sluis, 06-41825908 of kolderophetplein@gmail.com. We zullen binnenkort in de school ook intekenlijsten ophangen. Daar kan je je dan ook aanmelden. Hopelijk kunnen we er dan met z’n allen een ouderwets feestelijke dag van maken!

OR