De nieuwe leerlingraad

Donderdag 3 november 2022

Na een uitgebreide sollicitatieprocedure waar leerlingen van groep 6 t/m 8 een sollicitatiebrief konden sturen. Volgende daarna sollicitatiegesprekken. Er is gekozen voor Bobbie (gr.6), Joshua, Marjanah, Roquia (gr8). We feliciteren deze nieuwe leden!
Floris en Saffouan (gr.7) blijven nog een jaartje.
Sue en Ouiam zullen nog één vergadering deelnemen om hun kennis van de afgelopen jaren te kunnen overdragen.
In de leerlingraad bespreken we verschillende punten. De leerlingen kunnen hun mening geven, onderzoek doen, inventariseren en zaken organiseren.

Vandaag hebben we het gehad over welke activiteiten kinderen na schooltijd leuk zouden vinden bij ons op school.
De leerlingraad gaat de komende weken dit inventariseren bij kinderen van alle groepen.