Kerstviering.

Donderdag 8 december 2022

Op donderdag 22 december vieren wij het Kerstfeest. Dat doen wij o.a. met een diner in de klas.

Bij de deur van elke klas hangt vanaf maandag 12 december een inschrijflijst van het menu waarop u kunt aangeven wat u wil maken. Er zijn natuurlijk ook kinderen die om bepaalde redenen anders eten (halal, vegetarisch, allergie). Wij proberen daar rekening mee te houden zodat we met elkaar een gevarieerd menu kunnen samenstellen. Het is genoeg om iets te maken voor maximaal 7 kinderen. Wij vragen u de gerechten mee te geven op borden of schalen voorzien van naam. Na het kerstdiner worden deze met de kinderen meegegeven.

Vanaf maandag 19 december kunnen de kinderen een tasje voorzien van naam met bord, mok en bestek bij de leerkracht inleveren. Dan zorgen wij voor een mooie feestelijk gedekte tafel.

Op donderdag 22 december mag u vanaf 16.30 uur naar binnen om het eten te brengen. Om 16.45 uur verzamelen we allemaal op het grote plein, en zingen alle kinderen “Rudolf Het Rare Rendier” welke ze in de klas geoefend hebben. Tijdens het zingen op het plein mogen de kinderen een lichtje meenemen zoals een waxine-lichtje op batterij,

zaklampje e.d. Daarna zingen de ouders en leerkrachten “Jingle Bell Rock” (de songteksten zitten als bijlage bij de nieuwsbrief zodat u de liedjes thuis kunt oefenen zie hiervoor de e-mail).

Om 17.00 uur gaan de groepen omstebeurt naar binnen. Om 18.15 uur gaan de deuren weer open en kunt u uw kind ophalen in de klas. U kunt in de tussentijd aansluiten bij de borrel in ’t Hart welke verzorgd wordt door de OR.