Backpack dyson

Dinsdag 7 maart 2023

Voor de vakantie is dit bericht al geplaatst. We hebben nog plekken over. We kunnen waarschijnlijk nog 3 extra apparaten krijgen voor op school als er genoeg kinderen deelnemen aan het rugzakje van Dyson.

Laat het zsm weten, want dan kunnen aanstaande maandag de backpacks geleverd worden.

Vorig bericht:

We hebben op school via een Scholen Donatie Programma van Dyson luchtreinigers gekregen. Deze luchtreinigers helpen de lucht in de klas te reinigen. De luchtreinigers kunnen ook de luchtkwaliteit meten en Dyson zal de komende weken deze data gaan volgen om te bekijken hoe de luchtkwaliteit op school is.

Nu heeft Dyson ook een aantal rugzakken beschikbaar die een aantal kinderen op school voor een week mogen gebruiken om de luchtkwaliteit van en naar school zelf te meten door middel van een app. Maximaal 10 kinderen (en hun ouders) kunnen de rugzak voor een week gebruiken. Als je mee wilt doen, vragen we je de rugzak overal mee naartoe te nemen: dus naar school, zodat je de luchtkwaliteit op je route naar school kunt meten, maar ook thuis en onderweg naar bijvoorbeeld naar je sport.

Wil je meedoen, laat het Mirjam weten! (per mail of op het schoolplein)

Praktische informatie rugzakken:

• 10 kinderen (en hun ouders) gebruiken de backpack van een maandag tot en met een donderdag
  • Ouders krijgen toegang tot een app (je dient hiervoor een iPhone te hebben) alleen daarop kan deze speciale Dyson app draaien
  • Gedurende de 4 dagen (maandag t/m donderdag) vragen we jullie een klein schema bij te houden van je activiteiten, zoals wanneer je naar school loopt of fietst. Wanneer ga je bijvoorbeeld sporten? Wanneer wordt er thuis gekookt? Hebben je thuis bijvoorbeeld geknutseld met lijm of verf?

Hier nog een link naar de film die we hebben gemaakt met Victoria Koblenko, samen met haar hebben we dit eind vorig jaar gedaan als een eerste test: https://www.dyson.nl/campagnes/2023/dyson-onderzoekt