Doneer een boek van Hoogstins

Dinsdag 21 maart 2023

Een tijdje geleden kwam het punt boeken voor de schoolbibliotheek ter sprake in de
Ouderraad. Helaas heeft de Ouderraad hier niet genoeg budget voor. Daarom hebben we een ander plannetje gemaakt.
De leerlingen van de leerlingenraad hebben een inventarisatie gedaan bij de leerlingen van groep 3 t/m 8 welke boeken zij graag in de schoolbibliotheek zouden willen zien.
Juf Mirjam is met twee leerlingen uit de leerlingenraad naar boekwinkel Hoogstins ge- weest. Zij hebben daar een aantal boeken voor de schoolbibliotheek uitgezocht en gekocht. Daarnaast ligt er nu bij boekwinkel Hoogstins een lijst met boeken die de leerlingen ook nog graag zouden willen voor de schoolbieb. De vraag aan ouders is? Ga met je kind naar Hoogstins vraag naar de lijst, kies daar een boek van uit en koop deze en doneer deze aan de school.
De leerlingen hopen dat alle boeken gedoneerd worden. De boeken die al zijn gekocht worden gretig gelezen!
Hoogstins Boekwinkel
Adres: Kinkerstraat 117