Programma Avondvierdaagse

Maandag 15 mei 2023

Van maandag 5 juni t/m donderdag 8 juni wordt de Avondvierdaagse Westerpark gelopen. Dit keer hebben zich weer 47 wandelaars van de Corantijn ingeschreven! Leuk dat we met zo’n grote groep meedoen! Om 17.45 (kwart voor zes) verzamelen wij ons midden op het plein in het Westerpark waar zal worden gestart; zie de plattegrond. Probeer er elke avond op tijd te zijn want de starttijd is om 18.00 uur. We lopen op een groepskaart. Alleen diegenen die zich individueel hebben ingeschreven moeten zelf de startkaart elke avond ophalen. Omdat het zo druk is is het onmogelijk om als school als één groep samen te lopen. Probeer af te spreken met een schoolgenoot samen te lopen, want dat is natuurlijk veel leuker. Nogmaals: de begeleiding van de kinderen tijdens het lopen is de verantwoordelijkheid van de eigen ouders. Misschien is het ook handig om bij de (kleinere) kinderen een telefoonnummer op de arm te schrijven voor de zekerheid. Om ongeveer 19.30 uur zijn we dan weer bij het vertrekpunt; de startkaart wordt door ons (of door degenen die zich individueel hebben opgegeven zelf) weer ingeleverd. Daarvandaan gaat iedereen weer zelf naar huis. Om elkaar makkelijk te herkennen is het handig om je Corantijnhesje aan te doen! Deze liggen klaar in het hart op school en die kun je zelf komende donderdag en vrijdag ophalen. Na de avondvierdaagse lever je het hesje weer in op school, bij meester Rob. Trek ook gemakkelijke schoenen aan. Goede gympen of wandelschoenen lopen het lekkerst. Onderweg krijg je van de school iets lekkers en een flesje water, neem voor de zekerheid zelf ook water mee.

BELANGRIJKE AFSPRAKEN:

• Gooi geen water uit je flesje op de grond.

• Al het afval stop je in je (rug)zak en later in een prullenbak.

• Niet aan bomen, struiken of tuintjes komen.

• Houd rekening met anderen en laat je niet uitdagen!!