Friendly reminder Hoodie bestellen

Donderdag 23 november 2023

We hebben al aardig wat bestellingen voor de Corantijnhoodies doorgekregen. We hebben het er met het team over gehad en besproken dat het leuk zou zijn als alle kinderen, die dat willen deze hoodie krijgen. Echter begrijp ik dat voor sommige gezinnen het bedrag van €20,50 per hoodie best veel is, zeker als het om meer kinderen uit één gezin gaat.

Ook heb ik begrepen, dat er ouders zijn, die wel een hoodie (of een deel ervan) zouden willen doneren. Dat is echt super lief!

Daarom de vraag; kan u iets missen en wilt u een hoodie doneren aan een ander kind? Wilt u dan €20,50 (of een deel daarvan) overmaken naar NL03INGB0004501445 STG A-DAM WEST BINNEN DE RING met als mededeling donatie?

En aan de ouders, die in het bezit zijn van een stadspas zou ik willen vragen of u ipv €20,50 dan €10,00 wilt overmaken naar NL03INGB0004501445 STG A-DAM WEST BINNEN DE RING met als mededeling in bezit van stadspas. (Dit is bij ons bekend door de ouderbijdrage die u als het goed is ook heeft gescand met uw stadspas).

U kunt de maat/maten 3/4, 5/6, 7/8, 9/11 of 12/14 doorgeven per e-mail: info@obscorantijn.nl

Graag bij de bestelling en bij de betaling ook de namen van uw kinderen en de groepen vermelden s.v.p.

Mocht u wel een hoodie willen bestellen, maar kunt u momenteel ook geen €10,- missen of heeft u geen stadspas en kunt u geen €20,50 missen, bespreek dit even met mij, dan kunnen we kijken of er nog mogelijkheden zijn.

U kunt de bestelling nog tot vrijdag 24 november doen!