Kerstdiner en kerstborrel

Dinsdag 12 december 2023

Dit schooljaar is er wederom een kerstdiner voor de kinderen in hun eigen klas en een kerstborrel voor ouders in 't Hart. Het kerstdiner is van 17.00-18.30.

De kinderen mogen in hun mooiste kerstoutfit naar school komen. Om 16.55 zal de buitendeur open gaan en kunnen de kinderen met hun gerechtje/eten naar de klas. Het is de bedoeling dat u als ouder ook weer snel afscheid neemt, anders wordt het heel druk in de klassen.

U bent als ouder uitgenodigd voor de kerstborrel in 't Hart. Deze kerstborrel is georganiseerd door de Ouderraad. Bring your own bottle (neem iets te drinken mee, evt. hapje kan uiteraard ook). De ouderborrel stopt om 18.25 zodat ouders op tijd hun kind(-eren) bij de klas kunnen ophalen.

Ho ho ho, Merry Christmas!!!

PS: mocht u nog kerstversiering, winkeletalagemateriaal of bedrijfsversiering (na kerst) over hebben, doneer het aan school (ook voor volgend jaar).