Belangrijk: toestemming op persbetrokkenheid

Dinsdag 16 januari 2024

Goedemorgen ouder(s)/verzorger(s),

Zoals jullie weten bestaat de Corantijn dit jaar 100 jaar. Door deze speciale verjaardag is er tijdens de jaarlijkse activiteiten meer aandacht voor onze school. Dit vinden wij heel leuk en zorgt voor meer persbetrokkenheid.

Op woensdag 24 januari is het nationale voorleesontbijt. Er is door de werkgroep een hele mooie selectie bekende Nederlanders gevraagd om de kinderen voor te lezen. Ook de burgemeester zal in een groep de klas voorlezen. We verwachten die dag pers.

Ook op maandag 11 maart zullen wij de kick-off school zijn voor de week van het verkeer. Als alle agenda's samenkomen is de kans groot dat de wethouder hierbij aanwezig is. Ook op deze dag zal dan pers aanwezig zijn (informatie volgt).

Natuurlijk houden we er rekening mee dat als u uw kind niet op beeld wilt dit ook niet gebeurt. De kinderen waar geen toestemming is tot op beeld komen zullen die dagen een oranje Corantijnhesje dragen zodat het ook voor de pers duidelijk is wie er wel en niet op beeld komt.

Daarom de vraag: als u NIET wilt dat uw kind op beeld komt stuur dan een mail naar maaike.ottenhoff@obscorantijn.nl

Mailen kan tot uiterlijk 22 januari.

Met vriendelijke groet,

Suus Berens