Goed om te weten

Voorschool

Per 1 augustus 2023 wordt Impuls Kinderopvang de nieuwe aanbieder van de voorschool (VVE) en buitenschoolse opvang (BSO) in de Rembrandtparkschool aan de Orteliusstraat 28. Voorschool en BSO De Groeiboom (zoals het vanaf 1 augustus heet) grenst aan het Rembrandtpark en is gevestigd in een karakteristiek gebouw met binnentuin. Uw kind is van harte welkom!

Voorschool De Groeiboom

Voorschool De Groeiboom is er voor nieuwsgierige peuters van 2 – 4 jaar. Spelenderwijs krijgt uw peuter alle ruimte om zich te ontwikkelen. Naast fijne peuteropvang wordt er Voor- en Vroegschoolse Educatie (VVE) geboden. Het leerprogramma sluit aan bij die van groep 1 en 2 van de basisschool. Hierdoor is de overgang naar het basisonderwijs gemakkelijker. Onder deskundige begeleiding wordt er aandacht besteed aan onder andere taalontwikkeling, rekenen, bewegen en omgaan met anderen.

De voorschool is geopend op maandag, dinsdag en donderdag van 8.30 – 12.30 uur. In de schoolvakanties is de voorschool gesloten.

Meer informatie over de voorschool of uw kind inschrijven? Neem een kijkje op de website https://www.impulskinderopvang.nl/locaties/voorschool-de-groeiboom/ of neem contact op met de afdeling Klantenservice van Impuls via 020 – 515 88 88 (ma t/m vr van 08.30 – 14.00 uur) of klantenservice@impuls.nl.